همراهی و حمایتگری صنایع ، راهگشای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : همراهی و حمایتگری صنایع راهگشا و موجب امید آفرینی‌، محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یکروزه به شهرستان خمیر با همراهی حمید رجب پور مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی ، جلب و جذب مشارکت‌های مردمی، خیرین و بنگاه‌های اقتصادی را یکی از راهبردها و سیاست‌های سازمان بهزیستی در ‌راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و افزود: بی‌شک همراهی و حمایتگری صنایع راهگشا و موجب امید آفرینی‌، محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.
سامیه جهانشاهی ضمن تشکر از همکاری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: با تلاش و پیگیری های بهزیستی، تعداد ۵۰ دستگاه کولرگازی توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تأمین و در اختیار اداره کل بهزیستی استان هرمزگان قرار گرفت.
وی افزود از این تعداد کولر تعداد ۳۵ دستگاه در سال ۱۴۰۲ و مابقی آن اخیرا طی مراسمی در اختیار این اداره کل قرار گرفت.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان با اشاره به ضرورت و اهمیت عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع استان ، از اهتمام و همراهی شرکت آلومینیوم المهدی و سیمان هرمزگان با بهزیستی در بحث تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام ویژه ایتام و خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول به بالا و تامین کمک هزینه انجام آزمایشات ژنتیک قدردانی کرد و از صنایع خواست در راستای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام مددجویان ، تهیه لوازم کمک توانبخشی شامل عصا ، ویلچر ،سمعک و ... و همکاری در اجرای طرح های پیشگیری از معلولیت ها به ویژه تامین کمک هزینه انجام آزمایشات ژنتیک یاریگر بهزیسنی در رفع بخشی از نیازمندی های جامعه هدف تحت حمایت باشند.

کد خبر 115119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد